واژه هک تقریبا برای هر فرد که کمترین دانش ممکن در دنیای تکنولوژی و طراحی سایت دارد آشناست! هک و نفوذ اگرچه دنیای وسیع و نامحدودی داشته و تقریبا یکی از مهمترین دل مشغولی های عرضه تکنولوژیک و الکترونیک بشمار می رود، با این حال نزد عموم مردم تنها به عنوان رخنه و نفوذ کردن به سیستم دیگری، حال کامپیوتر یا لپتاپ و یا گوشی هوشمند شناخته می شود.

شاید در نگاه اول نیاز مبرمی به پلاگین امنیتی وردپرس و یا سایر روش های تامین امنیت وب سایت نبوده و نفوذ به یک وب سایت مسئله ای نادر بشمار رود، ولی آیا می دانید که روزانه چیزی در حدود ۳۰,۰۰۰ طراح وب سایت بطور روزانه هک می شوند؟
نیاز به پلاگین امنیتی وردپرس و دیگر روش های تامین امنیت
بله عدد نشان داده شده در بالا کمی تا قسمتی مدهوش کننده بوده و ممکن است شما را به فکر فرو برده باشد.از طرفی بسیاری از متخصصین در زمینه هک و امنیت به این موضوع معترف اند که طراحی سایت با وردپرس یکی از بهترین اهداف برای هکرها بشمار می روند، چون غالب طراحی سایت های موجود در دنیا تاکنون، به وسیله این سیستم مدریت محتوا قدرتمند انجام شده است، از همین رو ضرورت استفاده از پلاگین امنیتی وردپرس نمایان می شود چون هکرها بیشتر به سمت بخش اعظم و دارای پتانسیل هک شدن بالا جذب می شوند.
اما چگونه می توان امنیت وب سایت وردپرسی خود را تامین نمود؟ استفاده از آنتی ویروس های ارجینال و پلاگین امنیتی وردپرس شاید بهترین پیشنهادی باشد که می توان در این زمینه داد، اما چگونه میان تعداد بسیار زیاد پلاگین های موجود بهترین و کارآزموده ترین را انتخاب نمود؟
پلاگین امنیتی وردپرس Wordfence
[img=678x278]http://inten.asia/wp-content/uploads/2016/08/1-1.jpg[/img]
از Wordfence می توان به عنوان یکی از محبوب ترین پلاگین های امنیتی وردپرس یاد کرد که برخلاف بسیاری از ابزارها، مخصوصا پلاگین امنیتی وردپرس، هم نسخه پولی و هم نسخه رایگان دارد.
مزیت این پلاگین امنیتی وردپرس در این است که حتی استفاده از نسخه پولی برای حداکثر بهره بری از امکانات آن به هیچ وب مستری لطمه مالی وارد نمی کند، چون تنها ۳۹ دلار بیشتر قیمت ندارد.
یک طراحی سایت رزومه به از هزاران رزومه عادی!
Wordfence با اعمال اسکن های منظم و زمان بندی شده از فایل های شما از تغییرات مطلع شده و اقدامات لازم و ضروری را انجام می دهد.خوشبختانه کار با این پلاگین بسیار آسان بوده و مدیر وب سایت قادر است تا زمان های اسکن شدن وب سایت را طبق تشخصی خود مشخص کند.
علاوه بر آن در مورد مسائلی همچون پلاک کردن آی پی آدرس های مشخص و یا رنج مشخصی از آی پی آدرس ها (مثلا آی پی های یک کشور خاص) و همچنین ریدایرکت کردن به شما کمک می کند.
همچنین اعمال لایه امنیتی دوم برای ورود به پنل و آگاه سازی مدیر در صورت مشاهده هر نوع رفتار ناهنجار در وب سایت از دیگر مزایا و ویژگی های این پلاگین امنیتی وردپرس است.
پلاگین امنیتی وردپرس All In One
بسیاری از وب مسترها ابتدای کار به دنبال ابزارهای رایگان می روند. چرا که نه! زمانی که ابزار مورد نظر قدرت کافی برای برآورده کردن نیاز ما را دارد. All In One WP Security نه تنها ابزاری رایگان به عنوان پلاگین امنیتی وردپرس بلکه یکی از قدرتمندترین در این زمینه بشمار می رود.این پلاگین با بررسی قسمت های مختلف وب سایت وردپرسی شما، نقاط ضعف آن را مشخص کرده و به شما برای تصحیح آن ها هشدار می دهد.
همچنین می توانید آی پی آدرس های مورد مورد نظرتان را بلاک کرده و کامنت های با ویژگی های خاص را اسپم کنید.
سلب کردن امکان کپی کردن متون وبسایت از دیگر امکاناتی است که توسط این پلاگین امنیتی وردپرس به شما داده می شود.
رمز اصلی موفقیت یک طراحی سایت
پلاگین امنیتی وردپرس Securi
[img=678x283]http://inten.asia/wp-content/uploads/2016/08/2.jpg[/img]
Securi شرکتی است که در زمینه تولید نرم افزارهای امنیتی تحت وب فعالیت می کند.پلاگین امنیتی وردپرس آن ها درست از همان الگوریتمی که در کامپیوترهای خانگی و لپتاپ ها برای تامین امنیت به کار می رود استفاده می کند، بدین معنی که در مقایسه با سایر پلاگین ها قدرت و توان قابل توجهی دارد.
قابلیت مدیریت فایل های حساس وب سایت از جمله ویژگی های این پلاگین امنیتی وردپرس است.
معرفی بهترین های پلاگین امنیتی وردپرس گفتنی است این پلاگین یک رخنه کوچک دارد! فرض اولیه آن این است که وب سایت شما پس از طراحی و پیش از نصب افزونه از تمامی لحاظ های امنیتی بدون مورد است، پس همواره همه چیز را با حالت ارجینال خود و در زمان نصب پلاگین مقایسه می کند.