Flavours یک وب سایت کاربردی است که شما بوسیله آن می توانید در کمترین زمان ممکن یک وب سایت برای خود ایجاد کرده و در آن مجموعه ای از بروزرسانی های رسانه های اجتماعی، عکس ها و ویدیو ها خود را قرار دهید.با استفاده از این وب سایت، شما برای ساخت وب سایتتان، نیازی به کدنویسی ندارید و همه چیز توسط Flavours از پیش ساخته شده و شما فقط باید آن ها را کنار همدیگر قرار دهید.

این وب سایت دارای یک سرویس رایگان و یک سرویس به همراه پرداخت حق عضویت است.٢٢٢ فونت نوشتاری در هر دو سرویس این وب سایت وجود دارد و کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند.هفت طرح بندی صفحه برای سرویس رایگان وجود دارد که در سرویس غیر رایگان، ده طرح بندی دیگر به طرح های قبلی اضافه می گردد.

در نسخه رایگان شما فقط می توانید سایت خود را از طریق URL مربوط به Flavours مشاهده کنید ولی در سرویس غیر رایگان، امکان متصل کردن وب سایت ساخته شده در Flavour به یک Domain هم وجود دارد.در سرویس غیر رایگان، امکان ساخت وب سایت های مختص مشاهده در گوشی های همراه هوشمند هم وجود دارد.

در حین ساخت وب سایت، ترکیب رنگ هایی را برای تعیین رنگ های اجزای صفحه مشاهده می کنید ولی می توانید به جای استفاده از آنها، خودتان رنگ های مورد نظرتان را برای هر کدام از اجزای سایت، تعیین کنید.در صفحه ای به نام Statistics، امکان مشاهده وضعیت ترافیک سایت و همچنین مدت زمانی که کاربران اینترنت در سایت شما وقت گذرانده اند، وجود دارد.

در انتها می توان گفت سرویس پرداخت حق عضویتی Flavours، با پرداخت سالیانه بیست دلار، می تواند برای کسانی که می خواهند وب سایت خود را در کمترین زمان ممکن بسازند، مفید باشد.