Coursera یکی از بهترین وب سایت هایی است که شما می توانید در آن به یادگیری دوره های دانشگاه های معتبر دنیا بپردازید و تمام این دوره ها به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرند.دوره های موجود در Coursera بسیار بروز هستند و شما به راحتی می توانید تمام دوره هایی که قرار است در طول یک سال آینده به صورت آنلاین برگزار شوند را مشاهده کنید.این وب سایت دارای حدود هشتاد و یک شریک آموزشی است که همه آنها دانشگاه ها و آموزشگاه های معتبری هستند که دوره های آموزشی آن لاین برگزار می کنند.

[align=center]

[/align] هم اکنون حدود چهارصد و هشتاد دوره آموزشی آنلاین در درون این سایت وجود دارد که شما می توانید با ساخت یک حساب کاربری در آنها ثبت نام کرده و در زمان مشخص شده برای یادگیری مطالب مورد نظرتان به این سایت مراجعه کنید.
این دوره های آنلاین برای رشته هایی چون حسابداری، زیست شناسی، شیمی، علوم کامپیوتر، عدالت کیفری، آموزش، پزشکی، فناوری اطلاعات، زبان، ریاضیات، میکروبیولوژی، پرستاری، روانشناسی، طراحی وب، نویسندگی و غیره برقرار شده اند.
یکی دیگر از ویژگی های این وب سایت این است که توانسته دوره های کشور های اروپایی را هم برای علاقه مندان ارائه کند.در صفحه هر رشته شما می توانید اطلاعاتی بسیار مفید در مورد آن رشته کسب کنید و از آنها استفاده کنید.

iclub.ir