Need for Speed Most Wanted 1.0.46 برای اندروید

بازدید72.6kپست ها1آخرین فعالیت10 سال پیش
0
0

همان طور که می دانید چند روزی است که نسخه جدید از این بازی فوق گرافیکی برای گوشی های آندرویدی و آیفون هم منتشر شده است که کمی تامل کردیم تا نسخه فول کرک و سالم از این بازی به دستمان برسد و سپس آن را به apktops ای ها معرفی کنیم . اگر تا به این لحظه تعداد بازی های اتومبیل سواری گرافیکی را در سه بازی Real Racing و Asphalt 7 و Need For Speed Most Wanted خلاصه کنیم به نظر ما Need For Speed Most Wanted رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد. تقریبا می توانیم یگوییم Asphalt 7 گیم لافت در برابر Need For Speed Most Wanted کمپانی EA Games تقریبا حرفی برای گفتن ندارد! جلوه های ویژه ، محیط فوق طبیعی بازی و گرافیک خاص و هیجانی شرکت EA Games و صداگذاری حرفه ای بازی ، همگی دست به دست هم داده اند تا Most Wanted رقبا را کنار بزند و خودش در صدر جدول باشد .

[align=center]اسکرین شات هایی از محیط بازی :

[/align] [align=center]


[/align] [align=center]

[/align] [align=right][color=#ff0000]لطفا حتما بخوانید :[/color][/align] برای این بازی دیتاهای مختلفی برای چیپست های مختلف ارائه شده که پس از جست و جو در اینترنت دیتایی را پیدا نمودیم که گزارش شده بود همین دیتا برای چیپست ها و گوشی های مختلف قابل استفاده است . پس برای تست ، دیتا را بر روی دو گوشی LG Optimus Black با پردازنده Powervr و گوشی htc One V با پردازنده Adreno تست کردیم و بازی به راحتی و بدون کوچکترین مشکلی اجرا شد . این دیتا برای 90% از چیپست های آندرویدی جوابگو خواهد بود ولی به احتمال 10% برای چیپست های تگرا و Mali ( گوشی های Galaxy S II و III و Galaxy note و … و اکثر تبلت ها ) با مشکل لود تکستچرها و تاریک بودن محیط بازی روبرو خواهید بود. پس دوستانی که با مشکل لود تکستچر و محیط تاریک بازی روبرو شدند باید دیتای مناسب با چیپست وسیله خود را دانلود نمایند. [align=right]برای دانلود بازی و راهنمای استفاده از فایل دیتا و مطالعه محل کپی مناسب دیتا ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

[/align] [align=right][color=#ff0000]نکته 1 :[/color] این بازی کاملا تست شده و آفلاین است و کوچکترین مشکلی در اجرا و چک کردن لایسنس و نیاز به اینترنت ندارد .

[/align] [align=right][color=#ff0000]نکته 2 :[/color] از این زمان به بعد برای اجرای تمام بازی های دیتا دار کرک شده ، وجود یک اکانت گوگل ( جیمیل ) و سینک بودن آن با سرور گوگل در گوشی شما الزامی است . در صورت نداشتن اکانت گوگل ، با مشکل عدم اجرا در بازی های کرک شده مواجه خواهید شد .

[/align] [align=right]**[color=#ff0000]نکته 3 :[/color]**دیتای این بازی پس از اکسترکت از حالت فشرده حجمی معادل 1.72 گیگابایت را دارد . پس قبل از نصب بازی از خالی داشتن این مقدار فضا بر روی مموری داخلی یا مموری کارت گوشی آندرویدی خود مطمئن باشید .

[/align] [color=#ff0000]راهنمای کپی و استفاده از فایل دیتا : [/color]پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد بهترین های آندروید|دانلود بازی اندروید|دانلود نرم افزار اندروید از حالت فشرده خارج کنید و پوشهcom.ea.games.nfs13_naرا در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود و در مسیر**/Android/data** کپی نمایید .

لینک دانلود مستقیم | دیتای PowerVR | دیتای Adreno | دیتای Mali | دیتای Tegra 3

حجم فایل: 12 مگابایت | حجم فایل دیتا: 485 مگابایت
نیازمند آندروید نسخه: 2.1 یا بالاتر

0

ما اینو تو کامپیوتر بازی میکردیم چنین گرافیکی نداشت :52:

سوال برنامه نویسی دارید؟

ندونستن عیب نیست، نپرسیدن چرا!

خوش آمدید

برای طرح سوال، ایجاد بحث و فعالیت در سایت نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو سایت نیستید میتوانید در عرض تنها چند ثانیه ثبت نام کنید.