درباره چه موضوعی سایت بزنم؟

بازدید29.4kپست ها4آخرین فعالیت11 ماه پیش
1
0

سلام خدمت همه اساتید و کاربران
من میخوام یه سایتی بزنم که کاربران زیادی جذب کنه و نمونش نباشه یا خیلی کم باشه در مورد هر چی فکر میکنم میبینیم سایتش هست
به نظر شما نیاز امروز کاربران اینترنت چیه؟ اگه چه سایتی بزنم میتونم درامد خوبی کسب کنم؟
موضوعش بهتره درمورد کامپیوتر باشه
لطفا اگر تجربه دارید راهنمایی کنید

آخرین ویرایش: 26-05-2023 ???? 09:40، توسط رضا رمضانپور
1

بیشترین بازدیدو سایت های سرگرمی دارن
دانلود نرم افزار اندروید و آی او اس هم باید خوب جواب بده

0

سلام
درسته که نباید سایت زیاد تکراری باشه اما تاثیر بیشتر رو به نظر من پشتکار خودت داره
موفق باشی :happysmiley:

1

به نظر من یه سایت خوب باید خاص باشه نه تکراری .
تعداد مطلب زیاد هم موثره

0

چند ایده کلی برای سایت‌ها را می‌توان به شما پیشنهاد داد:

پورتال خبری: راه‌اندازی یک پورتال خبری معتبر و جامع که اخبار، مقالات و تحلیل‌های مربوط به ایران را در حوزه‌های مختلف ارائه کند، می‌تواند جذاب باشد.

سایت گردشگری: ایران دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است. راه‌اندازی یک سایت گردشگری که اطلاعات و راهنمایی‌های کامل در مورد شهرها، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی ایران را ارائه دهد، می‌تواند به گردشگران داخلی و خارجی کمک کند.

بازار آنلاین: ایجاد یک پلتفرم فروش آنلاین که امکان خرید و فروش محصولات متنوعی را برای فروشندگان و خریداران در ایران فراهم کند، می‌تواند به گسترش تجارت الکترونیک در کشور کمک کند.

سایت اشتراک گذاری دانستنی‌ها: ایجاد یک سایت که به اشتراک گذاری اطلاعات و دانستنی‌های مربوط به فرهنگ، تاریخ، آداب و رسوم ایران بپردازد، می‌تواند به افزایش آگاهی و دسترسی به اطلاعات مربوط به ایران کمک کند.

وبلاگ شخصی: اگر شما علاقه‌مند به نوشتن هستید و می‌خواهید تجربیات، دانسته‌ها و علاقه‌مندی‌های خود را به اشتراک بگذارید، یک وبلاگ شخصی می‌تواند ایده‌ای خوب باشد.

فروشگاه آنلاین: اگر شما تمایل دارید کالاها یا خدمات را آنلاین به فروش برسانید، می‌توانید یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید. این شامل محصولات فیزیکی یا دیجیتالی می‌شود.

پلتفرم آموزش آنلاین: اگر شما توانایی در یک حوزه خاص دارید و می‌خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، می‌توانید یک پلتفرم آموزش آنلاین راه‌اندازی کنید.

شبکه اجتماعی: اگر شما به ایجاد یک جامعه آنلاین برای افراد علاقه‌مند به یک موضوع خاص علاقه‌مندید، می‌توانید یک شبکه اجتماعی بسازید که افراد را به اشتراک گذاری محتوا، بحث و تبادل نظر دعوت می‌کند.

راهنمای شهری آنلاین: اگر شما به شهر خود آشنایی عمیقی دارید و می‌خواهید اطلاعات مفیدی را درباره رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، جاذبه‌های گردشگری و..

آخرین ویرایش: 26-05-2023 ???? 09:48، توسط anon

سوال برنامه نویسی دارید؟

ندونستن عیب نیست، نپرسیدن چرا!

خوش آمدید

برای طرح سوال، ایجاد بحث و فعالیت در سایت نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو سایت نیستید میتوانید در عرض تنها چند ثانیه ثبت نام کنید.