تلفظ صحیح android

بازدید10.6kپست ها2آخرین فعالیت10 سال پیش
0
0

[align=center]

[/align]

android نام یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس هست که توسط شرکت Android تولید شد ودر سال ۲۰۰۵ توسط شرکت گوگل خریداری و هنوز هم در حال توسعه است . سیستم عامل android به شدت مورد استقبال کاربران تلفن های هوشمند و همینطور شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند قرار گرفت و در حال حاضر میشه گفت رقیب اصلی و شاید اصلا تنها رقیب سیستم عامل ios شرکت اپل باشه ! پروژه اندروید در سال ۲۰۰۷ به موازات معرفی اتحادیه گوشی های اپن سورس از طرف گوگل ، به طور جدی پیگیری شد . این اتحادیه شامل شرکت های نرم افزاری ، سخت افزاری و ارتباطی مثل ال جی ، سامسونگ ، موتورولا ، اچ تی سی ، انویدیا … و البته گوگل بود . اولین نسخه اندروید در اکتبر سال ۲۰۰۸ منتشر شد . در سال ۲۰۱۲ ، ۵۰۰ میلیون گوشی اندرویدی در دنیا فعال بوده و هست . تقریبا به جز شرکت اپل و نوکیا گرایش مابقی شرکت ها به استفاده از اندروید کاملا مشهود است .

گوشی های مبتنی بر سیستم عامل android در ایران هم خیلی طرفدار پیدا کرده و میشه با اطمینان گفت شرط اصلی بسیاری از مشتری های ایرانی برای خرید یک گوشی هوشمند ، سیستم عامل android است . اما چیزی که من بارها و بارها دیدم و واقعا در عجبم که چرا هیچکس با این مسئله هیچ مشکلی نداره ؟! بسیاری از کاربران و حتی فروشنده های گوشی های هوشمند مبتنی بر android هم تلفظ صحیح Android رو نمی دونن ! چرا ما ایرانی ها تا این حد نسبت به چیزایی که ازشون استفاده می کنیم بی تفاوت هستیم ؟ من شرکت ها ، فروشگاه ها و همینطور وب سایت های زیادی دیدم که محصولات اندرویدی رو می فروشن یا رایگان واسه دانلود گذاشتن اما متاسفانه اغلب شون تلفظ صحیح Android رو نمی دونن ! آندروید ؟!!! من توصیه میکنم هیچوقت از فروشگاهی که معنی و تلفظ صحیح محصولی که داره میفروشه رو هم نمیدونه ، خرید نکنید ! چطور میشه به کسی که حتی تلفظ صحیح محصولی که داره میفروشه رو نمیدونه، اعتماد کرد ؟ باور کنید بیش از ۵۰ درصد این بازی ها و نرم افزار هایی که این سایت ها و فروشگاه می فروشن یا رایگان واسه دانلود میذارن ، حتی یک بار هم تست نشدن و اصلا کار نمیکنن ! به قول معروف :

[align=center]خشت اول چو نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج[/align]

تلفظ صحیح کلمه Android

طبق وب سایت معتبر Forvo.com تلفظ صحیح کلمه Android ، اَندروید [æn.drɔɪd'] هست ! در ضمن برای اون دسته از عزیزانی که میگن تلفظ بریتانیاییش آندرویده باید بگم که اینطور نیست ! آندروید رو ایرانیا از خودشون ساختن ! اگه باز هم قبول ندارید می تونید به وب سایت لغت نامه Cambridge یه سری بزنید وتلفظ صحیح کلمه رو با دو لهجه بریتانیایی و امریکایی گوش کنید .

علم فردا | دانستنی های علمی ، اخبار و آموزش های کاربردی تکنولوژی

0

اره من خودم از خیلیا شنیدم که میگن آندروید حتیبعضیا میگن آندورید!!
نمیدونم از کجا اومده :smiles (14):

0

منم خیلی از فروشنده ها رو دیدم میگن [color=#FF0000]آ[/color]ندورید! اونم با اعتماد به نفس کامل :blinksmiley:

سوال برنامه نویسی دارید؟

ندونستن عیب نیست، نپرسیدن چرا!

خوش آمدید

برای طرح سوال، ایجاد بحث و فعالیت در سایت نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو سایت نیستید میتوانید در عرض تنها چند ثانیه ثبت نام کنید.