GoogleUpdate.exe همراه با چندین ابزار گوگل نصب می شود. این ابزار ها در پس زمینه نصب می شوند و به روز رسانی برنامه های گوگل را بررسی می کنند. بسیاری از افراد به اجرا شدن چنین برنامه های غیر ضروری و اضافه ای بر روی سیستم خود علاقه مند نیستند. در این مقاله روند غیر فعال سازی این ابزار های مزاحم شرح داده خواهد شد.

در مقابل امکانات جدیدی که گوگل ارائه می کند، ویندوز سیستم مناسبی در تشخیص این ابزارهای غیر ضروری ندارد. به همین دلیل ابزارهای بسیاری از این قبیل برنامه ها نصب کرده و در پس زمینه ویندوز برای دریافت به روز رسانی های خود اجرا می کنند. متاسفانه هر برنامه ای که در پس زمینه ویندوز اجرا می شود مقداری از زمان CPU و RAM را به خود اختصاص می دهد. بنابراین بیشتر افراد مایل به حذف این برنامه های غیر ضروری هستند. در اینجا به چگونگی حذف این برنامه ها می پردازیم.
همین روش نیز برای سیستم عامل های XP و ویستا قابل اعمال است. البته در سیستم عامل ویستا بسته به سطح امنیتی شما ، ممکن است مراحل پرس و جوی بیشتری را طی کنید.

از Control Panel به سراغ Schedual Tasks بروید.
گزینه ی GoogleUpdateTaskUser را انتخاب نمایید.
سپس برای حذف آن بر روی دکمه ی Delete کلیک کنید. پنجره ای که باز می شود را تایید کنید. این کار از اجرای مجدد این برنامه جلوگیری می کند.
چگونه برنامه GoogleUpdate.exe را حذف یا غیر فعال کنیم؟

[align=center]

[/align]

برای حذف برنامه های اجرا شده بر روی نوار وظیفه کلیک راست کرده و گزینه ی Task Manager را انتخاب کنید.
در درون Task Manager ، فرآیند GoogleUpdate.exe را انتخاب کرده و کلید End Process را فشار دهید. سپس پنجره ی تایید را OK کنید.

[align=center]

[/align]

گردآوری : تکناز ،دیدنی ها،کامپیوتر، خبری ،پزشکی ،مذهبی ، عکس ، مطالب جالب و خواندنی ،آموزشی