درخواستی از مدیر کل انجمن : آخرین ارسالها

بازدید55.5kپست ها7آخرین فعالیت10 سال پیش
0
0

سلام به همه مندسای گل و کلا همه :73:
من یکی از اعضای قدیمی سافت افزارم و تغییرات سافت افزار رو دیدم تا به حال همه قدم ها برای پیشرفت این سایت عالی بوده اما نمیدونم چرا مدیر انجمن لیست اخرین ارسالها رو از سایت برداشتن/ باور کنید نمیشه اخرین پست ها روپیدا کرد.
درخواست من از مدیر انجمن اینه که دوباره آخرین ارسالها رو بذارن کسایی که موافقن لایک بزنن این پایین
ممنون :flower:

0

آره واقعا

0

اول بگم که رای من ممتنع ه برام فرقی نمیکنه
اما به نظرمنم بودنش خیلی فایده ای نداره! انجمن اخرین ارسالها داره - ارسالهای امروز داره - RSS داره - تولبار الکسا داره - داخل انجمنها برای پست های جدید علامت داره - جست و جود داره
این همه برای پیدا کردن پست ها کافیه دیگه
[url]http://www.softafzar.net/thread1869.html/[/url]
البته ببخشیدا من مدیر نیستم فقطخواستم راهنمایی کنم :laughingsmiley:

0

بازم به نظرم باشه بهتره

0

سلام به همگی ، اوایل منم فکر میکردم بدون لیست آخرین ارسال ها نمیشه آخرین پست ها رو پیدا کرد ، اما الان با امکانات جدیدی که برای انجمن فراهم شده میشه راحت پست های مورد نظر رو پیدا کرد ، مثل بخش آخرین ارسال ها که توی نوار ابزار با رنگ قرمز مشخص شده و یا به قول اون دوستمون داخل انجمن پست های جدید علامت دارن و به راحتی قابل تشخیصن...

0

معمولا سایت های بزرگ این کارو نمیکنن البته بیشتر سایت های ایرانی این امکان رو گذاشتن و کاربرا به این امکان عادت کردن

0

سلام دوستان
نمیدونم چرا مدیر کل نمیان اینجا جواب قطعی نمیدن شاید میخوان نظرات کاربرا رو بدونن اما من که قبلا با ایشون صحبت کردم گفتن که دیگه این امکان رو قرار نمیدیم چون نیازی نیست.

1

سلام خدمت همگی
دوستان توضیحات کافی رو دادن قبلا هم در این مورد بحث شده بود و گفتیم که دیگه اون قسمت رو اضافه نمیکنیم . نمایش اخرین ارسالها با امکانات موجود یه امکان بی فایدست که فقط حجم صفحه رو زیاد میکنه.
لطفا در این مورد دیگه بحث نکنید.
موفق باشید.

سوال برنامه نویسی دارید؟

ندونستن عیب نیست، نپرسیدن چرا!

خوش آمدید

برای طرح سوال، ایجاد بحث و فعالیت در سایت نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو سایت نیستید میتوانید در عرض تنها چند ثانیه ثبت نام کنید.