حل شده

پروژه عملی یهویی php and Mysql . لطفاً راهنمایی کنید...

بازدید32.9kپست ها1آخرین فعالیت9 سال پیش
0
0

با سلام حدمت دوستان عزیز . من توی یکی از دوره های معتبر آموزش مقدماتی وب با مباحث html . css . ajax . jquery . php . mySql شرکت کردم . الان یک هفته مانده به ازمون نهایی استاد Email زده که یهویی یه پروژه میخواد باید ظرف 72 ساعت آمادش کنم ... خدایش اینقدر حالم گرفته شده و هول کردم که نمیدونم باید از کجا شروع کنم . چون گفته اگه پروژه کامل اماده نشه حق شرکت توی ازمون نهایی رو نداریم ... خب بریم سر موضوع و شرایط پروژه : تعریف :  [SIZE=7سامانه پیشنهاد دوره سامانه ایی است که در آن کاربران با ارسال اطلاعاتی برای سامانه، دوره یا دوره های مناسب با شرایط خود را دریافت می کنند . [/SIZE]
توضیحات پروژه : سناریو برای این شیوه به این صورت می تواند باشد، کاربر اطلاعاتی نظیر رشته تحصیلی، سن، جنسیت، سابقه کاری خاص، رشته تحصیلی، سئوالاتی در مورد علائق شخصی (مانند: بیشتر به هنر علاقمند هستید یا استدلال و استنتاج؟) و غیره را وارد کرده و سامانه با داشتن یک بانک اطلاعاتی نسبتا کامل و انجام یک کار آماری و الگوریتمی دوره ها را پیشنهاد می دهد.
نکته : یک استراتژی الگوریتمیک این چنین خواهد بود: تگ زدن به دوره های مختلف مانند مردان بین ۲۵ تا ۳۵ به دوره لینوکس بیشتر تمایل دارند.
حالا نمیدونم از کجا شروع کنم !!!! فک کنم اول باید با html ساختار فرم رو درست کنم و بعد با ایجاد دکمه submit اطلاعات رو توی mysql ذخیر کنم و بعد با دستورات if , elseif دستورات رو با توجه به اطلاعات که کابر وارد کرده مقایسه و نتیجه رو توی texbox اعلام کنم ... به نظر شما این روش که گفتم درسته ؟؟ چیکار کنم ؟ وقت ندارم تورو خدا کمکم کنید ...مرسی

1 پاسخ

0

سلام. آره دقیقا همینکارو باید انجام بدی یه فرم بذار که کاربر اطلاعات رو بفرسته و تو دیتابیس ذخیره بشه بعد با اطلاعاتی که کاربر وارد کرده بهش پیشنهاد بده کدوم دوره رو بره البته اینجا نیازی به دیتابیس نیست چون اطلاعات نیازی نیست که ثیت بشن میشه همون موقع پیشنهاد رو به کاربر نشون داد.
[url]http://www.softafzar.net/thread2402.html/[/url]

سوال برنامه نویسی دارید؟

ندونستن عیب نیست، نپرسیدن چرا!

خوش آمدید

برای طرح سوال، ایجاد بحث و فعالیت در سایت نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو سایت نیستید میتوانید در عرض تنها چند ثانیه ثبت نام کنید.