طراحی سایت تجاری نکته ظریف جهت زیاد از کمپانی ها است. موردی که اکثرا با آن مواجه می شوید این است که شما تجارت خوب دارید بایستی به بهتر ی هم آن را اجرا بکنید . فروش شما در حال افزایش است شما اشتیاق دارید تا در صنعت تان در سال های آینده، پیشرو باشید. در هر صورت، [color=#333333]طراحی سايت[/color] شما مسئله دیگری است. وب وب سایت تان قدیمی، نامرتب جهت جستجو شدن سخت است . مطمئن باشید که وب وب سایت دارای اطلاعات بسیار زیاد مهمی است، اما بازدیدکنندگان وب وبسایت به سختی می توانند آن را جستجو کرده و محتوای وب وب سایت تان را بخوانند. وب سایت شما، لوگو شرکت ، اطلاعات "ارتباط با ما" حتی وبلاگی را که متداوما با اطلاعات زمینه کاری تان ظهور می بکنید ، نمایان می نماید . در هر صورت شما می دانید که وب سایت شما می تواند خوبتر باشد و اکثرا روی چگونگی ساخت طراحی مجدد مدرن که تغییرات مفید ی را ایجاد می نماید ، فکر می بکنید . شما می دانید که وب وب سایت تان می تواند در جذب بازدیدکنندگان جلب مشتریان بیشتر، زیاد تاثیر گذار باشد. در واقع ، یک وب سایت تاریخ قدیم و قدیمی نه تنها به اعتبار لطمه می زند، بلکه بر تغییرات تاثیر گذار نیز تاثیر می گذارد.



بیشتر از 80% از وب وبسایت های تجاری، تاریخ قدیم قدیمی هستند و بیشتر از 60% برای وسائل های گوشی همراه و تبلت سئو و طراحی نشده اند. اصطلاحا در جهان ی طراحی وب سایت به این دسته از وب وبسایت ها وب وبسایت های responsive و یا وب وب سایت های واکنش گرا گفته می شود . این موضوع یک فرصت عالی برای تجارت هایی پدید می آورد که آماده بروزرسانی است . با وجود نمایندگی ها مجموعه ها طراحی وبسایت در تمام جا، جهت چه یک وب وبسایت مدرن با امکانات بالایی را طراحی نمی بکنید تا مزیت از رقیبان داشته باشید؟ خوشبختانه، شما از واقعیت های موجود آبعضی دارید می دانید که عملکرده ایی باید انجام شود تا دوباره اعتماد اعتبار وب وبسایت تان احیا شود و وب سایت تان قدرت یابد. تغییرات آسان مانند بروزرسانی کردن کپی یا اضافه کردن صفحات به محتواهای وب سایت تان، زیاد مساله را حل نمی نماید . وب وب سایت کنونی تان به طور مناسبی برند تان را معرفی نمی نماید . پیام درستی را به مخاطب وب سایت منتقل نمی نماید و باعث می شود که مشتریان دائمی به وب سایت های دیگری بروند. چه قدر فرصت هایی هـر روز از دست می رود؟ این موضوعی است که در تمام جا رواج دارد چیزی است که تمام شرکـت های [color=#333333]طراحی وبسایت در اردبیل[/color] با آن آشنایی دارند. زمان این است که کارشناس طراحی وبسایت به شما کمک هایی را بکند می بایست از یک شرکـت طراحی وب وب سایت پیشرفته ی مصرف بکنید تا یک تغییرات و طراحی جامعی را در وب وبسایت تان انجام دهد که حاوی طراحی مجدد و برنامه ریزی وب وبسایت است. جهت اینکه مستقیما نتایج را ویرایش دهید مطمئن شوید که وب وب سایت های تان به عنوان یک وسائل قدرتمند آنلاین قدرتمند است ، شما نیاز دارید که وب وبسایت بهتری از ورژن پیش طراحی نمایید.
**
موارد ی که در ادامه وجود دارد، به تجارت شما در بررسی وب وب سایت تان بسیار زیاد یاری خواهد کرد:**
**

[color=#9933ff] طراحی وب سایت تجاری تان، باعث گسترش برندتان می شود؟[/color]**

وب وبسایت شما می بایست به طور تاثیر گذار ی برندتان را معرفی نمایان نماید . وب سایت تان باید در کمترین زمان با هدف بازاریابی تان وفق یابد و به عنوان یکی از وسائل های قدرتمند آنلاین تان محسوب شود. مردم، وب سایت و اعتبار تجاری تان را در عرض چند ثانیه قضاوت می کنند. این موضوع به معنای فرق مابین انتها دادن به یک رابطه مشتری وب سایت از دست دادن مشتری همیشگـی به رقیبان دیگر است . حتی بدتر از این موضوع، زمانی است که شما وب سایتی دارید که به برندتان آسیب وارد می نماید و باعث می شود اعتبار تان از بین برود. کاملا سخت است که بخواهید درکی که در ذهن یک مشتری نقش بسته است را تغییر دهید.

[color=#9933ff]
آیا طراحی وب سایت تجاری تان، تکمیل شده است؟[/color]

در طول چند سال اخیر اتفاقاتی افتاده است که حاوی تحولاتی در موبایل تبلت است . زبان پروگرام نویسی نو مانند HTML5 و تکنیک جدید مانند [color=#333333]طراحی سايت حرفه ای[/color] واکنشی تعلت ی، برای وب سایت های تجاری ما مزیت های جدی و مطمئنی را به همراه آورده است. تاکنون دقت کرده اید که وب سایت تان به درستی در IPHONE یا IPHAD نمایان نمی شود؟ عوامل معین ی در طراحی وبسایت نادیده گرفته شده است و یا صفحات وب با مشکلی مواجه شده است؟ مشتریان وب وب سایت مستمر تان به این موارد تذکر می کنند. تجربه مرور کردن وب وب سایت تان در وسائل های هوشمند همراه، زیاد ارزش دارد. وب وب سایت شما باید در سیسـتم علت ها و وسائل های هوشمند همراه به راحتی درک دیده شود، اثر گذار و مجزا از هرگونه خطا یا ایراد باشد. اینجا دقیقا جایی است که آزمون کیفیت سنجی برای وب وبسایت تان به یک وظیفه ارزشمند تبدیل می شود




.[color=#9933ff] طراحی وب وبسایت تجاری تان، مشتریان را جذب می نماید ؟[/color]

به عنوان شخص بازاریاب، شما می خواهید از مشتریان وب وب سایت تان واکنش ها عکس جالب العمل هایی درباره چگونگی به نظر رسیدن طراحی سایت دریافت بکنید . شما می خواهید بشنوید که مشتریان وب وبسایت از خواندن مطلب های معین یا دیدن فیلم دیدنی های سفارشی لذت می برند. در واقع ، شما باید بدانید که چه عواملی باعث می شود که وب سایت تان در ذهن مشتریان وب متمایز می شود تبدیل به نقطه مورد توجه جهت تصمیمات خرید از سایت یا برندتان می شود. جدا از حقیقیتی که، واکنش ها و عکس جالب العمل ها به نظر عالی می رسد، انواع ی از واکنش ها وجود دارد که جلب کردن مشتریان مستمر تحقق بخشیدن به نیازهای وب وبسایت را عملی می سازد.
جذب کردن، تعلت واکنش ویژه ای است که هر کاربر ، زمانی که وب وبسایت تان را بازدید می نماید ، به آن دست می یابد.این تجربه شخصی است که مردم زمانی که از صفحات یک وب سایت دیدن می کنند، به دست می آورند. این تجربه درمورد این موارد است: صفحاتی که بازدید می کنند، تعداد صفحاتی که مشاهده می کنند عواملی که در وبسایت وجود دارد که باعث می شود که مشتریان وب وبسایت روی آن کلیک می کنند. هم چنین درباره مدت زمانی است که برای خواندن مطلب یا کامل کردن فرم ارتباط صرف می کنند. گاهي وب وب سایت ها، به راحتی مشتریان را جلب نمی کنند. این دسته از وب وبسایت ها هم به تجارت هم برند آسیب وارد می کنند. جذب کردن چیزی است که باعث می شود مردم شروع به حرف کنند این دقیقا چیزی است که ما آن را به این کار تشویق می کنیم

.[color=#9933ff]آیا وب وبسایت تان تغییر می نماید ؟[/color]

یک وب سایت، دارای یک راه استثنایی جهت جلب کردن مشتریان همیشگـی است . ولی اکثر مواقع وب وبسایت ها در جذب کردن، مساله دارند یا عملکرد ضعیفی در این امر دارند. در حالی که وب سایت تان جزوعی از پازل است ، یکی از اجزای با اهمیت آن، تغییرات مفید و تاثیر گذار در وب وبسایت ها است . حال این تغییرات چه درج آدرس پست الکترونیکی ، تلفن ارتباط یا ثبت نام در فرم ارتباط باشد فرقی ندارد، طراحی وبسایت شما عملکرد وب وبسایت تان با ترکیب می شود یک نقش حیاتی را ایفا می نماید . مورد های بسیار زیاد ی وجود دارد که بر این تغییرات تاثیر می گذارد. مصرف از کلمات کلیدی غلط ، یا داشتن فرم ارتباط زیاد و چالش برانگیز برای کامل شدن می تواند مستقیما بر نتایج تان تاثیر بگذارد. وب وب سایت که اخیرا برای سئو شده است، راه دیگر برای آسیب زدن به تغییرات اثر گذار است . شما به عنوان یک تاجر می دانید که راه های بسياري وجود دارد تا اطلاعات مشتریان وب وب سایت را به دست آورید. اطلاعات جمع آوری شده می تواند به آسانی حاوی اسم و ایمیل باشد و نمی بایست حاوی زمینه های باشد که اطلاعات بسياري را بطلبد. در هر صورت هدایت کردن با دقت بازدیدکنندگان به وب وبسایت تان با هدف نهایی ایجاد تغییرات مفید ، کلید خوب یت است .

نظارت کردن اداره کردن این تغییرات، خیلی ارزش دارد، زیرا شما نمی توانید این معیارهای تغییرات را ویرایش ببخشید، مگر اینکه در ابتدا کار آن ها را بسنجید. با ارزیابی نظارت نکردن بر میزان افزایش یا كم شدن موجود در تجارت تان، شما قادر نخواهید بود که تاثیرات وب وبسایت یا ROI تان را اداره بکنید . از تمام با اهمیت زیاد تر، بدون تغییرات تاثیر گذار ، اکثر تجارت ها با شکست مواجه می شوند.
ترجمه و نوشته [color=#333333]webtarahan[/color]

آخرین ویرایش: 06-09-2016 ???? 23:39، توسط sheyda69