سئو سایت و تگ ها

تگ ها از جمله مواردی است که در سئو سایت باید انجام شوند. در پروسه سئو سایت تگ ها و متاتگ های مختلفی وجود دارد که به عنوان آیتم های ضروری در سئو سایت مطرح می شود. تگ هدینگ که از h1 تا h10 است ، تگ توضیحات که به عنوان توضیحی از سایت در موتورهای جستجو برای لینک های سایت نشان داده می شود ، تگ alt که توضیحی از تصویر را بیان می کند مواردی هستند که با عنوان متاتگ و تگ ها در مبحث سئو سایت و بهینه سازی سایت مطرح می شود.

تگ H1، H2 … در سئو سایت

تگ h1 تا h10 با عنوان هدینگ ها در سئو سایت مطرح می شود. H1 هدینگ و تیتر اصلی هر صفحه از سایت است و هر صفحه از سایت شما باید h1 و هدینگ یکتا داشته باشد. اینکه هدینگ یا همان کلمه کلیدی اصلی را در تمامی صفحات عینا تکرار می کنید اشتباهی در پروسه سئو سایت است. بلکه در حالت درست و صحیح باید کلمه کلیدی اصلی را برای h1 صفحه اصلی انتخاب کنید و برای عنوان و تیتر دیگر صفحات h1 را مرتبط با کلمه کلیدی اصلی سایت انتخاب کنید و عینا همان کلمه کلیدی را تکرار نکنید. یعنی برای مثال اگر کلمه کلیدی شما سئو سایت است h1 در صفحه اصلی سایت سئو سایت است و h1 برای دگیر صفحات می تواند سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت خبری و غیره باشد.

متا تگ DESCRIPTION در سئو سایت

متاتگ توضیحات و description توضیحی از صفحه را در لینک در موتور جستجو نشان می دهد. در سیستم وردپرس خط اول محتوا را به طور پیش فرض به عنوان متاتگ توضیحات و description می شناسد پس باید پاراگراف اول محتوای خود را با دقت تنظیم کنید و کلمات کلیدی و نیز تیتر صفحه را عینا تکرار کنید.

تگ ALT در سئو تصاویر

تگ alt توضیحی را از تصویر به گوگل معرفی می کند. گوگل تصاویر شما را نمی بیند و این تگ alt است که کمک می کند تا هدف و مقصود خود را از تصویر به گوگل بشناسانید.
[size=xx-small]دوربین مدار بسته [color=#352ce3]٫[/color] فروش دوربین مدار بسته [color=#352ce3]٫[/color] نصب دوربین مداربسته [color=#352ce3]٫[/color] قیمت دوربین مداربسته [color=#352ce3]٫[/color] خرید دوربین مدار بسته [color=#352ce3]٫[/color] [/size]

متا تگTITLE در سئو سایت

متاتگ تایتل عنوانی است که بر روی مرورگر برای هر صفحه نشان داده می شود.