طراحی سایت جوملا
جوملا یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز (اپن سورس) می باشد. سیستم جوملا پس از وردپرس یکی از محبوب ترین بسته های نرم افزاری جهان برای ایجاد، سازماندهی، مدیریت و انتشار مطالب برای وب سایت ها، وبلاگ ها، شبکه های داخلی و برنامه های کاربردی تلفن همراه است. با توجه به اتخاذ استراتژی و معماری MVC (مدل نما-کنترلگر) در طراحی سایت جوملا، خود یک پایگاه عالی برای ساخت برنامه ها و طراحی وب می باشد.

انواع طراحی سایت جوملا
با بیش از ۳ درصد از اجرای سایت ها و برنامه های وب که تحت سیستم جوملا هستند و اختصاص بیش از ۹ درصد از سهم بازار سیستم مدیریت محتوا به جوملا و همچنین برنده شدن جایزه بین المللی CMS که توسط جامعه نیم میلیون نفری فعال از طراحان و توسعه دهندگان وب هدایت و رهبری می گردد، می توان سیستم جوملا را به عنوان قدرتی در در دنیای طراحی سایت دانست و بسیاری از پروژه های بزرگ طراحی سایت برای سازمان های بزرگ، دولتی یا غیرانتفاعی، طراحی پرتال، سایت های شرکتی و حتی کسب و کارهای کوچک که در پی برخورداری از سایت های چندزبانه با توابع و قابلیت های ویژه و دسترسی به بانک اطلاعات عظیم با امکاناتی چون تعیین سطح دسترسی برای کاربران هستند را با جوملا به بهترین نحو انجام داد.

مزایای طراحی سایت جوملا
جوملا در مقایسه با وردپرس در کنار نقاط ضعفی چون کم بودن سرعت و ضعیف بودن نسبی کاربرپسندی و بهینه بودن سایت دارای نقاط قوتی است که انتخاب میان طراحی وب سایت بر اساس جوملا یا وردپرس را مشکل می نماید.
در طراحی وب سایت جوملا می توان از انواع افزونه هایی رایگان و کم هزینه و کاربردی که شامل تعداد زیادی ماژول و کامپوننت است برای توسعه و سفارشی سازی سایت بهره برد. از جمله افزونه های پرکاربرد و مفید می توان K2 را نام برد.
امکانات بیشتر در انتشار و ویرایش محتوا، پیاده سازی فروشگاه های آنلاین با قابلیت های درخواستی مشتری، توسعه پذیری قدرتمند، پشتیبانی و بروزرسانی منظم، جستجوی قوی و هوشمندتر، امکان دو یا چندزبانه بودن سایت از سایر مزایای بهره گیری از سیستم جوملا در ساخت سایت می باشد.
[color=#ffffff]دوربین مدار بسته ٫ فروش دوربین مدار بسته ٫ نصب دوربین مداربسته ٫ خرید دوربین مدار بسته[/color][size=medium][/size]