طراحی سایت نسخه موبایل
امروزه دیگر نمی توان رشد سریع و صعودی صنعت بازاریابی موبایل را نادیده گرفت. بر اساس آمار شرکت فارستر که سازمانی جهانی در زمینه تحقیقات است، صنعت بازاریابی موبایل با نرخ ۲٫۵ بیلیون دلار به عنوان صنعتی پرسود در سال ۲۰۱۴ معرفی گردیده است. اما آنچه این صنعت را بیش از پیش در زمینه طراحی سایت حائز اهمیت نموده است و به گونه ای با تحول در این علم، چالشی را ایجاد نموده، افراد و کاربرانی هستند که برای انجام جستجوهای آنلاین خود نیز از دستگاه های موبایل استفاده می نمایند. در آمار دقیق تر داریم که حداقل به صورت ماهانه بیش از ۹۱ میلیون کاربر برای استفاده از اینترنت و حتی وب گردی از موبایل و تبلت و دستگاه های هوشمند خود بهره می گیرند.

طراحی وب سایت نسخه موبایل
حال آنچه که سبب ایجاد هیجان و رقابت پذیری در صنعت بازاریابی موبایل بوده، رسوخ و الزام استفاده از ویژگی های نمایش صحیح سایت در موبایل و سایر دستگاه های هوشمند سیار است و بدین گونه علم طراحی وب را دستخوش تغییراتی نموده است. با اندکی تفکر و توجه به آمار و آینده نگری درخواهیم یافت که اگر قرار بر کاربری بالای موبایل و جستجوی اطلاعات در این وسایل باشد، ساخت و طراحی وب سایت که نسخه موبایل را نیز پشتیبانی نماید و دارا بودن ویژگی موبایل فرندلی بودن در وب سایت امری ضروری و عاقلانه است.

طراحی سایت نسخه موبایل چگونه
از چندین سال قبل جنجالی در صنعت وب ایجاد شد که بر پایه آمار منتشره در سال ۲۰۱۲، نزدیک به ۲۰% از ترافیک ورودی سایت ها از طریق دستگاه موبایل بوده و این استراتژی بر الزام طراحی سایت نسخه موبایل در سایت سازی تاکید داشت. با در نظر داشتن تمامی موارد بالا این حقیقت را نیز نمی توان نادیده گرفت که در هر صورت لزوم استفاده از نسخه موبایل به نوع تجارت و کسب و کار و اهداف مالک سایت یا سفارش دهنده طراحی وب سایت نیز بستگی دارد. در پایان در نظر داشته باشید با پیشرفت تکنولوژی و نفوذ اینترنت در تمام ابعاد زندگی افراد و افزایش صعودی آمار استفاده از نت در موبایل و … ، وجود نسخه موبایل در طراحی سایت ، نه تنها شما را در عرصه رقابت دنیای طراحی وب سایت پیشگام قرار داده ، بلکه یکی از مهمترین فاکتورهای موتورهای جستجو در سئوسایت نیز در وب سایت شما لحاظ گردیده است.
[color=black][size=medium][font=Helvetica, sans-serif][/font][/size][/color][size=xx-small][color=black][size=medium][font=Helvetica, sans-serif]دوربین مدار بسته[/font][/size][/color] [size=medium]٫[/size] [size=medium]فروش دوربین مدار بسته[/size] [size=medium]٫[/size] [size=medium]نصب دوربین مداربسته[/size] [size=medium]٫[/size] [size=medium]خرید دوربین مدار بسته[/size][/size][size=medium][/size]


[size=x-large]مطلب خوبیه[/size]

[size=x-large][size=medium][color=blue]تعمیرات تخصصی موبایل[/color][/size] [color=blue][size=medium],[/size][/color] [size=medium][color=blue]تعمیرات آیفون[/color][/size] [color=blue][size=medium],[/size][/color] [size=medium][color=blue]تعمیرات اپل[/color][/size] [color=blue][size=medium],[/size][/color] [size=medium][color=blue]فروش اپل آیدی[/color][/size]
[/size]