تلگرام از دسترس خارج شد

بازدید121.2kپست ها5آخرین فعالیت6 سال پیش
1
4

سلام تلگرام و اینستاگرام امروز از دسترس خارج شدن ... البته ما که عادت داریم ببینیم چی میشه ...

به گزارش خبرنگار ایلنا، به نظر می‌رسد از ساعتی پیش دسترسی به نسخه تلفن همراه تلگرام و اینستاگرام تنها از طریق فیلترشکن امکان‌پذیر شده و اینترنت خطوط همراه اول و ایرانسل دسترسی به این دو نرم‌افزار زا ناممکن کرده است. این در حالی است که نسخه دستکتاپ تلگرام همچنان فعال است.

اسماعیل جبارزاده (معاون سیاسی وزیر کشور) نیز در نشست خبری که عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد، گفت: دولت بنای تعطیلی شبکه‌های اجتماعی را ندارد، اما وقتی اختلالی در نظم عمومی ایجاد شود طبیعی است که به شکل مقطعی، دست به محدودیت بزنیم.

یک منبع آگاه نیز درباره قطعی شب گذشته ارتباطات سیار و اختلال در ارتباطات ثابت به خبرنگار ایلنا گفت: ارتباطات سیار روز گذشته با دستور مجموعه وزارت ارتباطات یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قطع نشده بود و تمامی اختالات مربوطه به دستور مقامات بالا دستی در یکی از نهادهای ذیربط امنیتی رخ داده است.

وی تاکید کرد: باتوجه رخدادهای چند روز اخیر، دستور داده شده است تا در صورت برگزاری تجمعات قطعی نقطه‌ای ارتباطات ثابت و قطع اینترنت موبایل خواهیم داشت.

http://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%86%D8%B1-6/577062-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

آخرین ویرایش: 31-12-2017 ???? 18:33، توسط کیوان سمیعی
0

بله از امروز قطعه با ADSL وصل میشد که اون هم ساعت ۱۸ امروز مسدود شده. اما همیشگی نیست بخاطر اتفاقات این چند روزه. دوباره وصل میشه اما مشخص نیست کی.

-2

بهتر شد ایکاش زودتر اینکارو میکردن چیه زندگی رو از مردم گرفته این شبکه های مجازی من موافق این کار هستم. داداش خودم شب و روز تو اینستاگرام میچرخه اصن نمیخوابه!!

1
<br> > بهتر شد ایکاش زودتر اینکارو میکردن چیه زندگی رو از مردم گرفته این شبکه های مجازی من موافق این کار هستم. داداش خودم شب و روز تو اینستاگرام میچرخه اصن نمیخوابه!! <br>

تلگرام ۴۰ میلیون کاربر ایرانی داره !!! خیلی راحت میگین بهتر !!! روز تا شب توی اینستا هستین خب مدیریتش کنین !!!
خیلیا کارشون درسشون به همین تلگرام بسته هست من خودم مخالف اینستا هستم و استفاده نمیکنم. نمیگم بهتر فیلتر شد. شما هم سعی کنید به جای این حرف درست از این اپلیکیشن ها استفاده کنید نه این که بخواین نابودش کنین.

0
<br> > تلگرام ۴۰ میلیون کاربر ایرانی داره !!!     خیلی راحت میگین بهتر !!!     روز تا شب توی اینستا هستین خب مدیریتش کنین !!! خیلیا کارشون درسشون به همین تلگرام بسته هست من خودم مخالف اینستا هستم و استفاده نمیکنم. نمیگم بهتر فیلتر شد. شما هم سعی کنید به جای این حرف درست از این اپلیکیشن ها استفاده کنید نه این که بخواین نابودش کنین. <br> اینستا که دیگه از همه بدتره. خوب مگه تلگرام خارجی نیست ما چرا باید امنیت مونو بخطر بندازیم اطلاعات رو بذاریم کف دست بیگانه؟ باید خودمون ایرانیشو بسازیم
0

تلگرام که قرار بو د امروز وصل بشه نمیشه؟

سوال برنامه نویسی دارید؟

ندونستن عیب نیست، نپرسیدن چرا!

خوش آمدید

برای طرح سوال، ایجاد بحث و فعالیت در سایت نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو سایت نیستید میتوانید در عرض تنها چند ثانیه ثبت نام کنید.