هنگامی که کاربر یک کلمه یا سوالی را در گوگل (یا هر موتور جستجوی دیگر) جستجو می‌کند پاسخ آن از طریق صفحه نتایج (SERP) نمایش داده می‌شود. در هر لحظه برای مرتب کردن این نتایج مجموعه الگوریتم های پیچیده‌ای اجرا می‌شوند که شامل عوامل رتبه بندی (SEO Ranking Factors) است و موتورهای جستجو با توجه به آن تصمیم می‌گیرند سایت شما در چه رتبه‌ای قرار گیرد. بنابراین سایت بهینه سازی شده در اصفهان با رعایت فاکتورهای سئو در اصفهان، نسبت به سایت‌های بهینه سازی نشده شانس بیشتری برای قرارگیری در رتبه‌های بالای صفحات جستجو خواهد داشت. سئو در اصفهان و مساله بهینه سازی وب سایت در اصفهان در موتورهای جستجو یکی از مسائل حائز اهمیت می باشد. مبحث سئو تا حد زیادی موارد مربوط به صفحات جستجو را مد نظر قرار می دهد و به این توجه دارد که مخاطبان چگونه محتوایی را انتخاب می کنند، چه محصولاتی را سفارش می دهند و یا چه خدماتی را انتخاب می نمایند. برای سئو کردن سایت 6 نکته اصلی وجود دارد که در این مطلب به توضیح مختصری در رابطه با سئو سایت می پردازیم.

  • چگالی کلمات کلیدی:
    تراکم کلمات کلیدی، درصد کلمات کلیدی در یک صفحه وب، نسبت موجودیت یک کلمه به تعداد کل کلمات در صفحه است. در زمینه سئو، چگالی کلمه امری ضروری و قابل توجه است و در تولید محتوی متنی باید مورد توجه قرار گیرد.
  • تگ Alt Attribute:
    علاوه بر محتوای متنی وب سایت، گوگل سعی خواهد کرد تصویری که در مورد محتوا نیز هست را بفهمد. شما از طریق Alt Text (صلاح سئو برای تصاویر) می توانید Google را درمورد موضوع هر عکسی مطلع سازید.
  • محتوا:
    محتوا احتمالا مهمترین عامل است که گوگل برای طبقه بندی وب سایت ها استفاده می کند. محتوای سایت شما همان چیزی است که گوگل به آن نگاه خواهد کرد تا تعیین کند که آیا صفحه وب شما سئوسازی شده است یا خیر.
  • تگ های هدینگ:
    برچسب های عنوان، عناصر عنوان هستند که می توانید از آن برای جدا کردن محتوای متن خود استفاده کنید. در انتخاب درست این تگ ها باید اصول سئو را مد نظر قرار داد و نهایت دقت را به کار برد.
  • عناوین صفحات:
    متا تگ صفحه شما، متن هایی است که باعث می شود که صفحات شما در جستجوی Google قرار گیرد و اصطلاحا سئوسازی و یا بهینه سازی شود. این احتمالا اولین اطلاعاتی است که کاربران در مورد شما می خوانند.
  • دامنه ی سایت:
    دامنه شما یکی از مهمترین اجزای وب سایت و حضور آنلاین شماست. شما باید یک دامنه منحصر به فرد را انتخاب کنید تا کاربران به آسانی کسب و کار شما را به خاطر داشته باشند. پس در انتخاب دامنه نیز سئو را مد نظر قرار دهید.
    منبع: نورووب