حل شده

دریافت اطلاعات سایت با File_get_contents

بازدید365پست ها1آخرین فعالیت4 سال پیش
1
0

سلام دوستان من یه مشکلی دارم با دستور File_get_contents . ببینید من با این دستور میخوام هر 5 ثانیه یکبار اطلاعات یک سایتی رو دریافت کنم و توی هاست خودم ذخیره کنم. این روش برای چند بار اول جواب میده اما بعد از چندین بار حالا نمیدونم ip هاست من مسدود میشه یا رباط شناخته میشم و یا ... دیگه نمیدونم و این دستور دیگه کار نمیکنه و باید یک یا دو روز دیگه امتحان کنم تا جواب بده. جایی شنیدم که باید از تابع curl استفاده کنم ولی نمیدونم چیجور باید برای این منظور استفاده کنم. لظفا اگه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه . ممنونم

آخرین ویرایش: 26-12-2019 ???? 12:54، توسط رضا رمضانپور

1 پاسخ

0

سلام.
این یه روشیه که خیلی ها استفاده میکنن ولی کاملا روش اشتباهیه چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی. سایت مورد نظر که شما میخواید ازش اطلاعات دریافت کنید باید api داشته باشه و این سرویس رو در اختیارتون بذاره. اگر بخواید اطلاعاتشو به این نحو بردارید میتونه ip سرور شمارو بلاک کنه اون موقع دیگه فرقی نداره که با curl انجام بدید یا file_get_content .

https://www.irdevs.com/discuss/3264

https://www.irdevs.com/discuss/2355

آخرین ویرایش: 26-12-2019 ???? 13:00، توسط رضا رمضانپور

سوال برنامه نویسی دارید؟

ندونستن عیب نیست، نپرسیدن چرا!

خوش آمدید

برای طرح سوال، ایجاد بحث و فعالیت در سایت نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو سایت نیستید میتوانید در عرض تنها چند ثانیه ثبت نام کنید.