حل شده

سوال درباره سئو سایت

بازدید103پست ها1آخرین فعالیت1 سال پیش
0
2

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز

بنده سایت دانلود زیرنویس فارسی برای فیلم و سریال ها دارم و قصد اینرو دارم که دانلود خود فیلم ها و سریال ها رو هم به وبسایت اضافه کنم، حالا برای انجام اینکار دارم یک پست تایپ جدید درست میکنم که مطالب دانلود خوده فیلم هارو توی اون قرار بدم، حالا از اونجایی که سایت من به صورتی هست که کاربرا میتونن تعامل داشته بان و اطلاعاتی مثلا مثل زبان فیلم و اینجور چیزهارو اضافه کنن و… تصمیم به این گرفتم که کاری بکنم که هنگام گذاشتن پست برای پست تایپ دانلود فیلم، اطلاعات اون عنوان با اطلاعات همون عنوان (فیلم و یا سریال) با پست تایپی که برای دانلود زیرنویس هست یکی باشه که در آینده اگر مثلا شخصی بیاد تو سایت صفحه “دانلود زیرنویس فارسی فیلم n” بعد نام کارگردان این فیلم رو اضافه بکنه اون نام کارگردان توی صفحه “دانلود فیلم سینماییn” هم اتوماتیک اضافه بشه یا مثلا اگر کاربری اومد توی سایت برای پست “دانلود زیرنویس فارسی فیلم m” امتیازشو ثبت کرد، اون امتیاز برای پست “دانلود فیلم m” هم ثبت بشه.

در اینصورت من توی سایتم هم پست تایپی خواهم داشت برای “دانلود زیرنویس فارسی فیلم و سریال ها (پست تایپ اول)” و هم پست تایپی خواهم داشت برای “دانلود خوده فیلم ها و سریال ها (پست تایپ دوم)” و عناوین فیلم ها و سریال ها در سایت من و در پست تایپ های مختلف فقط لینکشون، تایتلشون و باکس لینک دانلودشون فرق خواهد داشت و تو بقیه چیزا باهم یکی هستن (البته این دوتا صفحه هم قرار هست که لینک سازی داخلی هم بکنمشون به هم که کسی رفت توی صفحه دانلود فیلم بعد اونجا لینک هم داشته باشه که بره تو صفحه دانلود زیرنویس).

حالا سوالم اینجاست که آیا این مسئله تاثیر منفی روی سایت نخواهد داشت؟ این مسئله که دو نوع پست توی سایت هست که همه چیزشون یکی هست فقط لینکشون و تایتلشون فرق میکنه با باکس دانلودشون

بی نهایت ممنون میشم اگر لطف کنید و بتونید بنده رو تو این امر راهنمایی کنید، با تشکر


1 پاسخ

1

سلام
تا جایی که بنده متوجه شدم شما دارید یک محتوا رو در بیشتر از یک url در دسترس قرار میدید و این کار مصداق بارز Duplicate Content محسوب میشود و حرام است.
یه متحوا ی خاص باید تنها یک آدرس اینترنتی داشته باشه در غیر اینصورت موتور جست و جو نمیدونه کدومش رو باید به کاربر نشون بده در نتیجه ارزش صفحه شما کم میشه. پس اصلیش رو ایندکس کنید و بقیه که شبیهش هستن رو canonical بفرمائيد روی محتوای اصلی.

سوال برنامه نویسی دارید؟

ندونستن عیب نیست، نپرسیدن چرا!

خوش آمدید

برای طرح سوال، ایجاد بحث و فعالیت در سایت نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو سایت نیستید میتوانید در عرض تنها چند ثانیه ثبت نام کنید.