دانلود نرم افزار Scratch

بازدید914.7kپست ها7آخرین فعالیت7 سال پیش
2
2

توضیح تصویر

سلام

Scratch یک نرم افزار بسیار مفید برای آموزش برنامه نویسی مخصوصا به کودکان و افرادی که علاقمند به برنامه نویسی هستند است که با دستورات ساده توانایی ساخت بازی های ساده را به ما میدهد.

یکی از ویژگیهای این برنامه پشتیبانی از زبان فارسی است بنابراین برنامه نویسان ایرانی هم میتواند براحتی از این برنامه استفاده کنند. استفاده از این برنامه برای کسانی که علاقه مند به برنامه نویسی هستند شدیدا توصیه میشود حتی برای برنامه نویسان سطح متوسط و بالا هم میتواند خیلی جالب باشد.

نحوه کد نویسی در این برنامه بسیار آسان است و میتواند فرد را به برنامه نویسی علاقه مند کند. در تصویر زیر نمونه کدهای نوشته شده در این برنامه رو مشاهده میکنید.

دانلود برای ویندوز

دانلود برای مکینتاش

دانلود برای اوبونتو


در گروه برنامه نویسی عضو بشید https://t.me/irdevs_chat

دوره های رایگان آموزش برنامه نویسی

دوره رایگان آموزش جاوا اسکریپت

دوره رایگان آموزش php

دوره رایگان آموزش html
انجمن برنامه نویسی
جامعه برنامه نویسان ایران
پرسیدن سوال برنامه نویسی

آخرین ویرایش: 09-11-2020 ???? 11:58، توسط رضا رمضانپور
0

خیلی بدرد بخوره مرسی داداش

0

مثل همیشه عالی :winksmiley02:
ولی خود برنامه نویسی فکر کنم راحت تر باشه من که نتونستم باهاش کار کنم :biggrinsmiley:

0

:iran flag::thumbsupsmileyanim:عالیه

0

:smile15:خیلی خوبه

0

:smile29:
عالی بود
ممنون

0

????عالیه

1

Scratch یک نرم افزار بسیار مفید برای یادگیری برنامه نویسی مخصوصا به کودکان است که با دستورات ساده توانایی ساخت بازی های ساده را به ما میدهد.

یکی از ویژگیهای این برنامه پشتیبانی از زبان فارسی است بنابراین برنامه نویسان تازه کار ایرانی هم میتواند براحتی از این برنامه استفاده کنند. استفاده از این برنامه برای  کسانی که علاقه مند به برنامه نویسی هستند شدیدا توصیه میشود حتی برای برنامه نویسان سطح متوسط و بالا هم میتواند خیلی جالب باشد.

سوال برنامه نویسی دارید؟

ندونستن عیب نیست، نپرسیدن چرا!

خوش آمدید

برای طرح سوال، ایجاد بحث و فعالیت در سایت نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو سایت نیستید میتوانید در عرض تنها چند ثانیه ثبت نام کنید.