سلام.
tota11y یک ابزار خیلی مفیده که کار اصلی اون کمک به نمایش بهتر، خوانایی، دسترسی پذیری (accessibility) و بصورت کلی دسترس پذیر کردن صفحه وب شما از همه لحاظ هست.

تعریف قابلیت دسترسی یا دسترس پذیری در وب:
<br>

ویکی پدیا:
دسترس‌پذیری وب (به انگلیسی: Web Accessibility)، به توانایی دستیابی آسان و استفادهٔ برابر از منابع جهانی داده‌ها و اطلاعات صفحه‌های وب برای همهٔ کاربران، حتی کاربرانی که به نوعی از معلولیت‌های انسانی رنج می‌برند، گفته می‌شود.
وب‌گاههایی که درست طراحی و ویرایش شده و بر مبنای استانداردهای وب برپا شده باشند، برای همه کاربران با هرگونه توانمندی جسمی، به گونه‌ای یکسان در دسترس خواهند بود. برای نمونه صفحه‌ای از وب که با استانداردهای وب طراحی شده و کُد ابرمتن (اچ‌تی‌ام‌ال) آن درست نوشته شده باشد، پیوندهای آن دارای نامگذاری نهفته در کُد، و تصویرهای آن دارای 'متن‌های جایگزین تصویر' باشد، به کاربران نابینا کمک می‌کند تا با نرم‌افزارهای تبدیل متن به گفتار یا سخت‌افزارهای تبدیل متن به خط بریل، بتوانند به داده‌های صفحه دسترسی داشته باشند... ادامه در ویکی پدیا.

<br>

این ابزار یک فایل نیم مگابایتی هست که میتونید به صفحه وبتون (برای تست) اضافه کنید تا tota11y کل مواردی که برای بهتر کردن صفحه باشه رو به شما بگه.

برای دریافت به سایت اختصاصی tota11y مراجعه کنید.
هرسوالی در خصوص نحوه استفاده از این ابزار داشتید میتونید درادامه همین بحث مطرح کنید.