سوالاتی در مورد دیتابیس در سی شارپ

بازدید37.5kپست ها3آخرین فعالیت10 سال پیش
0
0

سلام ،
من Visual Studio 2012 نسخه ی Ultimate رو دارم
اولین سوالم اینه که این SQL که توی عکس زیر هست همون دیتابیسه ؟ و با این آیا میشه اطلاعات چندین فرم رو در همین دیتابیس ذخیره سازی کرد؟

سوال بعدی اینه که اگه SQLـی که در این ویژوال استودیو هست اگه بدرد نمیخوره ، من باید چه برنامه ای رو دانلود کنم ؟ و حجم این برنامه چقدره ؟ اگه میشه لینک هم بدید

پس از دانلود ، من از کجا باید شروع کنم ؟

چه فرقی بین دیتابس Access و SQL هست ؟

آیا میشه اطلاعات دیتابیس رو کدگذاری کرد که به هیچ عنوان کرک نشه ؟

آیا یک دیتابیس در یک برنامه قابلیت ذخیره سازی 4000 کاربر به همراه اطلاعات آنها (برای انتخاب زبان برنامه و ....) رو داره ؟

یک سوال دیگه هم داشتم اما یکمی عجیبه !
میخواستم بدونم آیا میشه جای کدنویسی در خوده فرممون ، در دیتابیس کدهامون رو بنویسیم و بعد از اتصال به دیتابیس برنامه اون ها رو از دیتابیس دریافت کنه ؟ (که بقیه حتی اگه برنامه رو هم کرک کنن نتوانند کد های نوشته شده رو ببینند)
ممنون میشم جواب بدید.

0
<br> > ولین سوالم اینه که این SQL که توی عکس زیر هست همون دیتابیسه ؟ <br> SQL دیتابیس نیست یک زبان برای ارتباط با دیتابیس هاست [url]http://www.softafzar.net/thread333.html/[/url] من اون نسخه رو ندارم اما احتمالا برای کار با Sql server هستش <br> > آیا میشه اطلاعات چندین فرم رو در همین دیتابیس ذخیره سازی کرد؟ <br> 100% هر فرمیکه شما ایجاد میکنی که یه دیتابیس نداره شما میتونی با هر برنامه ای که در VS مینویسی به دیتابیس وصل بشی و تغییرش بدی. <br> > اگه SQLـی که در این ویژوال استودیو هست اگه بدرد نمیخوره ، من باید چه برنامه ای رو دانلود کنم ؟ و حجم این برنامه چقدره ؟ اگه میشه لینک هم بدید. <br> کی گفته بدرد نمیخوره؟ در ضمن سی شارپ با بیشتر پایگاه های داده کار میکنه. <br> > چه فرقی بین دیتابس Access و SQL هست ؟ <br> SQL یک زبان هست تفاوت بین Access با SQL Server: [سوال در مورد SQL Server و Accsess](http://ashiyane.org/forums/showthread.php?74162-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-SQL-Server-%D9%88-Accsess&p=382949) <br> > آیا میشه اطلاعات دیتابیس رو کدگذاری کرد که به هیچ عنوان کرک نشه ؟ <br> به هیچ عنوان نداریم! میتونی پسورد بذاری

[SQL]
CREATE DATABASE "secure.sdf" DATABASEPASSWORD '<enterStrongPasswordHere>'[/SQL]
Password Protecting a Database

<br> > آیا یک دیتابیس در یک برنامه قابلیت ذخیره سازی 4000 کاربر به همراه اطلاعات آنها (برای انتخاب زبان برنامه و ....) رو داره ؟ <br> بستگی به نوع پایگاه داده داره اما همشون از پس 4000 رکورد بر میان. ضعیف ترینش که access هست فکر کنم بیش از 2.4 میلیون رکورد رو میتونه ذخیره کنه! <br> > یک سوال دیگه هم داشتم اما یکمی عجیبه ! میخواستم بدونم آیا میشه جای کدنویسی در خوده فرممون ، در دیتابیس کدهامون رو بنویسیم و بعد از اتصال به دیتابیس برنامه اون ها رو از دیتابیس دریافت کنه ؟ (که بقیه حتی اگه برنامه رو هم کرک کنن نتوانند کد های نوشته شده رو ببینند) <br> بعید میدونم بشه چنین کاری کرد.
0

سلام ممنون اما نگفتید که چه برنامه ای نیاز دارم ! و حجمش چقدره ؟
ممنون

0

سلام
نیازی به برنامه نیست
از منوی view گزینه server explorer رو باید بزنی تا پنل مدیریت دیتابیس ها بیا از اونجا میتونی دیتابیس رو بسازی و بعد ادامه کارها...

سوال برنامه نویسی دارید؟

ندونستن عیب نیست، نپرسیدن چرا!

خوش آمدید

برای طرح سوال، ایجاد بحث و فعالیت در سایت نیاز است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو سایت نیستید میتوانید در عرض تنها چند ثانیه ثبت نام کنید.